Zaproszenie do składania ofert #4a
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Z dnia 17.09.2012
innow_gosp_ue

 

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

 

Z dnia 17.09.2012

 

W ramach projektu Działanie 8.2 – POIG:

 

Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B

 

 

 

1. ZAMAWIAJĄCY

 

Integrum Software

 

Ul. Smukalska 33

 

85-565 Bydgoszcz

 

 

 

2. MIEJSCE PUBLIKACJI ZAMÓWIENIA

 

2.1. Strona internetowa Zamawiającego

 

 

 

3. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

3.1. Zamówienie poniżej 14 tyś. EUR netto będzie udzielone zgodnie z zasadą konkurencyjności i nie podlega przepisom ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zapytanie  ofertowe zostaje umieszczone na stronie Zamawiającego w celu wybrania najkorzystniejszej oferty.

 

3.2. Zamówienie stanowiące przedmiot niniejszego postępowania jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka POIG, Oś Priorytetowa 8, Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Działanie 8.2 Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B, tytuł projektu: „Przyspieszenie rozwoju spółki Integrum Software na rynku krajowym oraz niemieckim poprzez wdrożenie systemu B2B dygitalizującego procesy biznesowe”,

 

 

 

4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi informatycznej związanej z integracją kupowanej w ramach projektu infrastruktury informatycznej – etap III realizowanego projektu. Szczegółowy zakres postępowania stanowi załącznik do zaproszenia ofertowego

 

 

 

5. OFERTY CZĘŚCIOWE

 

Zamawiający nie dopuszcza ofert na realizację zamówienia w częściach.

 

 

 

6. TERMIN I MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA

 

6.1. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w terminie od 01.10.2012 do 30.03.2013. Szczegółowe terminy realizacji zamówienia zostaną ustalone w umowie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.

 

6.2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

 

 

 

7. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

7.1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:

 

7.1.1. Posiadają wymagane przepisami prawa uprawnienia do wykonania Zamówienia

 

7.1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia

 

7.1.3. Posiadają doświadczenie umożliwiające realizację Zamówienia.

 

7.2. Inne warunki określone przez Zamawiającego

 

 

 

8. KRYTERIUM OCENY OFERTY I SPOSÓB OCENY

 

8.1. Oferty będą oceniane według następujących kryteriów:

 

A) Cena oferty – waga 100%

 

 

 

9. WARUNKI PŁATNOŚCI

 

9.1. Rozliczenia finansowe, terminy i zasady dokonywania rozliczeń pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą określać będzie zamówienie przedmiotu zamówienia.

 

9.2. Wynagrodzenie za wykonaną usługę  będzie płatne przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę na fakturze wystawionej w związku wykonaniem przedmiotu zamówienia.

 

 

 

10. OPIS PRZYGOTOWANIA OFERTY

 

10.1. Wykonawcy zobowiązani są przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie.

 

10.2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, na komputerze lub inna trwałą, czytelną techniką. Wszystkie kartki oferty powinny być trwale spięte, ponumerowane oraz zaparafowane lub podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną do występowania w imieniu Wykonawcy. Ewentualne poprawki w tekście musza być naniesione w sposób czytelny i parafowane przez osoby uprawnione.

 

10.3. Ofertę należy składać osobiście w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie lub przesłać pocztą tradycyjną na adres Zamawiającego.

 

10.4. Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie  lub ją wycofać pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu do składania ofert. Zarówno zmiana jak i  wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej.

 

 

 

 

 

11. MIEJSCE I TERMIN ZLOŻENIA OFERTY

 

11.1. Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego i zaadresować:

 

Integrum Software

 

Ul. Smukalska 33

 

85-565 Bydgoszcz

 

Projekt: „Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B”

 

11.2. Termin składania ofert upływa 05.10.2012 godz. 16.00. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane. Decyduje data i godzina wpływu oferty w wersji papierowej do Zamawiającego.

 

 

 

 

 

12. KONTAKT Z ZAMAWIAJĄCYM

 

Osobą upoważnioną ze strony zamawiającego do kontaktu z wykonawcami jest Tomasz Kruszewski tel. 52-360-44-48, e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 

 

 

13. ROZSTRZYGNIĘCIE POSTĘPOWANIA

 

Wybór najkorzystniejszej oferty  i ogłoszenie zwycięzcy nastąpi 08.10.2012r.

 

 

 

14. UWAGI KOŃCOWE

 

14.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia bądź unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny

 

14.2. Oferent, którego oferta zostanie wybrana zostanie powiadomiony drogą mailową.

 

 

 

PLIKI DO POBRANIA

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

Z dnia 17.09.2012

W ramach projektu Działanie 8.2 – POIG:

Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B

 

1. ZAMAWIAJĄCY

Integrum Software

Ul. Smukalska 33

85-565 Bydgoszcz

 

2. MIEJSCE PUBLIKACJI ZAMÓWIENIA

2.1. Strona internetowa Zamawiającego

 

3. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

3.1. Zamówienie poniżej 14 tyś. EUR netto będzie udzielone zgodnie z zasadą konkurencyjności i nie podlega przepisom ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zapytanie  ofertowe zostaje umieszczone na stronie Zamawiającego w celu wybrania najkorzystniejszej oferty.

3.2. Zamówienie stanowiące przedmiot niniejszego postępowania jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka POIG, Oś Priorytetowa 8, Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Działanie 8.2 Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B, tytuł projektu: „Przyspieszenie rozwoju spółki Integrum Software na rynku krajowym oraz niemieckim poprzez wdrożenie systemu B2B dygitalizującego procesy biznesowe”,

 

4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi informatycznej związanej z integracją kupowanej w ramach projektu infrastruktury informatycznej – etap III realizowanego projektu. Szczegółowy zakres postępowania stanowi załącznik do zaproszenia ofertowego

 

5. OFERTY CZĘŚCIOWE

Zamawiający nie dopuszcza ofert na realizację zamówienia w częściach.

 

6. TERMIN I MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA

6.1. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w terminie od 01.10.2012 do 30.03.2013. Szczegółowe terminy realizacji zamówienia zostaną ustalone w umowie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.

6.2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

 

7. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

7.1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:

7.1.1. Posiadają wymagane przepisami prawa uprawnienia do wykonania Zamówienia

7.1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia

7.1.3. Posiadają doświadczenie umożliwiające realizację Zamówienia.

7.2. Inne warunki określone przez Zamawiającego

 

8. KRYTERIUM OCENY OFERTY I SPOSÓB OCENY

8.1. Oferty będą oceniane według następujących kryteriów:

A) Cena oferty – waga 100%

 

9. WARUNKI PŁATNOŚCI

9.1. Rozliczenia finansowe, terminy i zasady dokonywania rozliczeń pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą określać będzie zamówienie przedmiotu zamówienia.

9.2. Wynagrodzenie za wykonaną usługę  będzie płatne przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę na fakturze wystawionej w związku wykonaniem przedmiotu zamówienia.

 

10. OPIS PRZYGOTOWANIA OFERTY

10.1. Wykonawcy zobowiązani są przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie.

10.2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, na komputerze lub inna trwałą, czytelną techniką. Wszystkie kartki oferty powinny być trwale spięte, ponumerowane oraz zaparafowane lub podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną do występowania w imieniu Wykonawcy. Ewentualne poprawki w tekście musza być naniesione w sposób czytelny i parafowane przez osoby uprawnione.

10.3. Ofertę należy składać osobiście w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie lub przesłać pocztą tradycyjną na adres Zamawiającego.

10.4. Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie  lub ją wycofać pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu do składania ofert. Zarówno zmiana jak i  wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej.

 

 

11. MIEJSCE I TERMIN ZLOŻENIA OFERTY

11.1. Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego i zaadresować:

Integrum Software

Ul. Smukalska 33

85-565 Bydgoszcz

Projekt: „Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B”

11.2. Termin składania ofert upływa 05.10.2012 godz. 16.00. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane. Decyduje data i godzina wpływu oferty w wersji papierowej do Zamawiającego.

 

 

12. KONTAKT Z ZAMAWIAJĄCYM

Osobą upoważnioną ze strony zamawiającego do kontaktu z wykonawcami jest Tomasz Kruszewski tel. 52-360-44-48, e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 

13. ROZSTRZYGNIĘCIE POSTĘPOWANIA

Wybór najkorzystniejszej oferty  i ogłoszenie zwycięzcy nastąpi 08.10.2012r.

 

14. UWAGI KOŃCOWE

14.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia bądź unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny

14.2. Oferent, którego oferta zostanie wybrana zostanie powiadomiony drogą mailową.

 

 

Przeglądaj formularze

Copyright © www.dna-online.pl. Wszystkie prawa zastrzeżone