Zaproszenie do składania ofert #4a |
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Z dnia 17.09.2012
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Z dnia 17.09.2012
W ramach projektu Działanie 8.2 – POIG:
Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B
1. ZAMAWIAJĄCY
Integrum Software
Ul. Smukalska 33
85-565 Bydgoszcz
2. MIEJSCE PUBLIKACJI ZAMÓWIENIA
2.1. Strona internetowa Zamawiającego
3. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
3.1. Zamówienie poniżej 14 tyś. EUR netto będzie udzielone zgodnie z zasadą konkurencyjności i nie podlega przepisom ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zapytanie ofertowe zostaje umieszczone na stronie Zamawiającego w celu wybrania najkorzystniejszej oferty.
3.2. Zamówienie stanowiące przedmiot niniejszego postępowania jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka POIG, Oś Priorytetowa 8, Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Działanie 8.2 Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B, tytuł projektu: „Przyspieszenie rozwoju spółki Integrum Software na rynku krajowym oraz niemieckim poprzez wdrożenie systemu B2B dygitalizującego procesy biznesowe”,
4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi informatycznej związanej z integracją kupowanej w ramach projektu infrastruktury informatycznej – etap III realizowanego projektu. Szczegółowy zakres postępowania stanowi załącznik do zaproszenia ofertowego
5. OFERTY CZĘŚCIOWE
Zamawiający nie dopuszcza ofert na realizację zamówienia w częściach.
6. TERMIN I MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA
6.1. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w terminie od 01.10.2012 do 30.03.2013. Szczegółowe terminy realizacji zamówienia zostaną ustalone w umowie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.
6.2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
7. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
7.1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
7.1.1. Posiadają wymagane przepisami prawa uprawnienia do wykonania Zamówienia
7.1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia
7.1.3. Posiadają doświadczenie umożliwiające realizację Zamówienia.
7.2. Inne warunki określone przez Zamawiającego
8. KRYTERIUM OCENY OFERTY I SPOSÓB OCENY
8.1. Oferty będą oceniane według następujących kryteriów:
A) Cena oferty – waga 100%
9. WARUNKI PŁATNOŚCI
9.1. Rozliczenia finansowe, terminy i zasady dokonywania rozliczeń pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą określać będzie zamówienie przedmiotu zamówienia.
9.2. Wynagrodzenie za wykonaną usługę będzie płatne przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę na fakturze wystawionej w związku wykonaniem przedmiotu zamówienia.
10. OPIS PRZYGOTOWANIA OFERTY
10.1. Wykonawcy zobowiązani są przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie.
10.2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, na komputerze lub inna trwałą, czytelną techniką. Wszystkie kartki oferty powinny być trwale spięte, ponumerowane oraz zaparafowane lub podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną do występowania w imieniu Wykonawcy. Ewentualne poprawki w tekście musza być naniesione w sposób czytelny i parafowane przez osoby uprawnione.
10.3. Ofertę należy składać osobiście w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie lub przesłać pocztą tradycyjną na adres Zamawiającego.
10.4. Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu do składania ofert. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej.
11. MIEJSCE I TERMIN ZLOŻENIA OFERTY
11.1. Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego i zaadresować:
Integrum Software
Ul. Smukalska 33
85-565 Bydgoszcz
Projekt: „Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B”
11.2. Termin składania ofert upływa 05.10.2012 godz. 16.00. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane. Decyduje data i godzina wpływu oferty w wersji papierowej do Zamawiającego.
12. KONTAKT Z ZAMAWIAJĄCYM
Osobą upoważnioną ze strony zamawiającego do kontaktu z wykonawcami jest Tomasz Kruszewski tel. 52-360-44-48, e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
13. ROZSTRZYGNIĘCIE POSTĘPOWANIA
Wybór najkorzystniejszej oferty i ogłoszenie zwycięzcy nastąpi 08.10.2012r.
14. UWAGI KOŃCOWE
14.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia bądź unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny
14.2. Oferent, którego oferta zostanie wybrana zostanie powiadomiony drogą mailową.
|