Zaproszenie do składania ofert #4
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Z dnia 17.09.2012
innow_gosp_ue
W ramach projektu: „Działanie 8.2 – POIG - Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B


1. ZAMAWIAJĄCY

Integrum Software Sp. z o.o.

Ul. Smukalska 33

85-565 Bydgoszcz

2. MIEJSCE PUBLIKACJI ZAMÓWIENIA

2.1. Strona internetowa Zamawiającego

3. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

3.1. Zamówienie poniżej 14 tyś. EUR netto będzie udzielone zgodnie z zasadą konkurencyjności i nie podlega przepisom ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zapytanie ofertowe zostało umieszczone na stronie Zamawiającego www.dna-online.pl  w celu wybrania najkorzystniejszej oferty.

3.2. Zamówienie stanowiące przedmiot niniejszego postępowania jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka POIG, Oś Priorytetowa 8, Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Działanie 8.2 Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B.

4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest zakup infrastruktury informatycznej do obsługi wdrażanego systemu informatycznego w systemie EDI – etap III realizowanego projektu. Sam system opierać się będzie na przeprowadzeniu skomplikowanych działań cyfryzacji, które przyniosą następujące realne wyniki:


· obieg dokumentów i danych w standardzie EDI, zabezpieczonych certyfikowanym podpisem elektronicznym. Wymiana danych biznesowych pomiędzy systemami będzie oparta o standard EDI/XML ebXML sponsorowany przez organizacje OASIS (Organization for the Advancement of Structured Information Standards) oraz UN/CEFACT (United Nations Centre for Trade Facilitation and Electronic Business), a opisany w normach:


- ISO 15000-1: ebXML Collaborative Partner Profile Agreement;

- ISO 15000-2: ebXML Messaging Service Specification;

- ISO 15000-3: ebXML Registry Information Model;

- ISO 15000-4: ebXML Registry Services Specification;

- ISO 15000-5: ebXML Core Components Technical Specification;

Transmisja danych biznesowych musi odbywać się za pośrednictwem zintegrowanej w rozwiązanie usługi ebXML Messaging Service gwarantującej między innymi bezpieczeństwo transmisji (oparte o elektroniczny podpis wiadomości) oraz niezawodność system przesyłu wiadomości pomiędzy systemami biznesowymi (B2B). Standard ebXML został stworzony przede wszystkim z myślą o umożliwieniu powstania tzw. Global Electronic Marketplace, co oznacza, że stworzone rozwiązanie musi być rozwiązaniem otwartym, umożliwiającym jego dalsze rozszerzanie na nowe systemy biznesowe, funkcje i procesy biznesowe, nowych partnerów biznesowych oraz elastyczne dostosowywać się do zmieniających się warunków rynkowych i idących z nimi zmian w procesach biznesowych.

Zastosowanie ustandaryzowanej metody transmisji i wymiany danych EDI/XML w rozwiązaniu integracji B2B ma umożliwić również wraz z przyszłym rozwojem stosowanych systemów biznesowych bezpośrednią bezpieczną oraz niezawodną komunikację z modułami/podsystemami opartymi na oraz funkcjonującymi w technologii cloud computing, której powstanie otworzyło dostęp do nowych bardziej opłacalnych możliwości dla systemów biznesowych oraz prowadzenia wspólnego biznesu w globalnej gospodarce.


· zautomatyzowane pozyskiwanie danych z dokumentów wewnętrznych struktur partnerów;

· automatyczny monitoring realizacji zadań;

· automatyczna aktualizacja oferty Integrum Software;

5. OFERTY CZĘŚCIOWE

Zamawiający nie dopuszcza ofert na realizację zamówienia w częściach.

6. TERMIN I MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA

6.1. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w terminie od 01.10.2012 do 31.03.2013. Szczegółowe terminy realizacji zamówienia zostaną ustalone w umowie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.

6.2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

7. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

7.1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:

7.1.1. Posiadają wymagane przepisami prawa uprawnienia do wykonania Zamówienia

7.1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia

7.1.3. Posiadają doświadczenie umożliwiające realizację Zamówienia.

7.2. Inne warunki określone przez Zamawiającego

8. KRYTERIUM OCENY OFERTY I SPOSÓB OCENY

8.1. Oferty będą oceniane według następujących kryteriów:

A) Cena oferty – waga 100%

9. WARUNKI PŁATNOŚCI

9.1. Rozliczenia finansowe, terminy i zasady dokonywania rozliczeń pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą określać będzie zamówienie przedmiotu zamówienia

9.2. Wynagrodzenie za wykonaną usługę  będzie płatne przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę na fakturze wystawionej w związku wykonaniem przedmiotu zamówienia.

10. OPIS PRZYGOTOWANIA OFERTY

10.1. Wykonawcy zobowiązani są przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie.

10.2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, na komputerze lub inna trwałą, czytelną techniką. Wszystkie kartki oferty powinny być trwale spięte, ponumerowane oraz zaparafowane lub podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną do występowania w imieniu Wykonawcy. Ewentualne poprawki w tekście musza być naniesione w sposób czytelny i parafowane przez osoby uprawnione.

10.3. Ofertę należy składać osobiście w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie lub przesłać pocztą tradycyjną na adres Zamawiającego.

10.4. Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie  lub ją wycofać pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu do składania ofert. Zarówno zmiana jak i  wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej.

11. MIEJSCE I TERMIN ZLOŻENIA OFERTY

11.1. Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego i zaadresować:

Integrum Software

Ul. Smukalska 33

85-565 Bydgoszcz

Projekt: „Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B”

11.2. Termin składania ofert upływa 05.10.2012 godz. 16.00. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane. Decyduje data i godzina wpływu oferty w wersji papierowej do Zamawiającego.

12. KONTAKT Z ZAMAWIAJĄCYM

Osobą upoważnioną ze strony zamawiającego do kontaktu z wykonawcami jest Tomasz Kruszewski

tel. 52-360-44-48, e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

13. ROZSTRZYGNIĘCIE POSTĘPOWANIA

Wybór najkorzystniejszej oferty  i ogłoszenie zwycięzcy nastąpi 08.10.2012

14. UWAGI KOŃCOWE

14.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia bądź unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny

14.2. Oferent, którego oferta zostanie wybrana zostanie powiadomiony drogą mailową.

PLIKI DO POBRANIA

 

Przeglądaj formularze

Copyright © www.dna-online.pl. Wszystkie prawa zastrzeżone